Monday, October 13, 2008

2008-10-14

mga pagbasa kuman na adlaw, martes

Sa ato pag-atender sa mga piging, maignay kita sa nag-imbetar dato kay bisita ra man kita.

Pero kan Kristo, Idja hinoon tagkasab-an an mga tawo matapos Sidja mapuna na waya manhugas nan Idja alima antes mokaon - isa ka ritwal nan mga Hudeyo.

An buot ipaabot Nidja sa mga tawo, dili kon pisikal gadjod na pag-limpiyo kon dili, paglimpiyo nan ila mga espiritwal na kinabuhi sanan pag-andam nan ila mga kasing-kasing, uno may mahitabo sa kalibutan.

Sa ato mga adlaw-adlaw na kinabuhi, ato ba inabe-abi si Hesus, in imbitar ba nato Sidja na mahimo na importante na parte nan ato kinabuhi?

Ginoo ko, pun-a ako nan imo gugma, palambua an ako espirutwal na kinabuhi, limpiyuha an ako kasing-kasing sa mga mayaot na huna-huna sanan tabangi ako na madajaw unta an ako relasyon sa ako isig ka tawo, Amen.

No comments: