Sunday, October 26, 2008

2008-10-27

mga pagbasa kuman, lunes

An inhibay-an nako na tawag sa Habungan nan dili mosimba pagka domingo, erijes.

Nan bata pa ako, tayagsa ra an Misa kada Domingo sa lungsod kay an pari magagikan pa man sa Kitcharao na doro sab an misa nan jaon na adlawa sa mga baryo sa highway.

Pinaka-ulihi na prayoridad an Habungan na misahan pari kay sudlunon man na lugar an Habungan gikan sa higway.

Pero kon Domingo, jaon gihapoy serbisyo sa simbahan bisan wayay pari.

Demudo, Domingo nan buntag, mamanaw na kami iban an ako pamilya patunong sa simbahan kay para mosimba pero, hisugatan sab namo an mga tawo na may bitbit na mga manok patunong sa buyangan.

Natingaya ako nan jadto na mga tungura kay bata pa man ako.

Nareyalisar na nako kuman na may mga tawo badja gadjod na mas unahon nila an linga-lingaw kon Domingo kaysa sa paggahin nan oras para sa Diyos.

Ginoo ko, hatagi ako nan grasya na makapagpasalamat sanan makadajeg Dimo kay Ikaw ra man gadjod an angadjan na ako palasamatan sanan dadjegon adlaw-adlaw, Amen.

No comments: