Monday, October 27, 2008

2008-10-28

mga pagbasa kuman, martes

Naglibog ako nan una kon uno'y kalainan nan apostol sanan disipulo kay bagan waya ma'y kalainan na duha.

Pagkatapos namo maentra sanan ako asawa, si Thel, sa isa ka Kristiyano na katilingban, hingkat-unan nako, kay adlaw-adlaw na man ako magbasa nan Bibliya, na lain-lain badja an buot ipasabot nan kada pulong nan duha -- an disipulo, tagasunod sa mga pagtudlo ni Kristo pagkatapos, an apostol, taga-hatag nan mensahe sanan embahador ni Kristo.

Wayay isa sa mga apostoles ni Hesus na edukado, propesiyunal, kauwartahan o dili kaha, may posisyon sa sosiyedad pero tag-pili ni Hesus sila na Idja mga mensahero kay dako man an Idja pagsalig na inin mga ordinaryo na mga tawo makahimo nan extra-ordinary na mga buluhaton para sa kaharian nan Diyos sa ilayom nan Idja direksiyon.

Ugsa na kon tawagon kita nan ato Ginoo na mosilbe Didja, dili na seguro kinahanglan pa na eksaminon nato an ato mga kaugalingon kon mahimo nato o kon dili an gusto Nidja na ipahimo dato.

Isumiter lamang nato an ato kaugalingon Didja kay Sidja ra man an mogiya dato pinaagi na Idja Espiritu Santo.

Lord, himua ako na instrumento nan Imo grasya para mahipaabot nako sa ako mga isigkatawo an buot Nimo na ipadangat dila, Amen.

No comments: