Wednesday, October 29, 2008

2008-10-29

mga pagbasa kuman, miyerkules

"Kamo isab, mga tatay, adjaw nidjo pagpa-juhuta an idjo mga bata. Tudloi sila nan mga pagtudlo sanan disiplina nan Ginoo."

Dinhi, makita nato sa una na pagbasa na partikular gadjod na tagsultihan nan nagsuyat an mga tatay nan kinahanglan nila himoon para sa ila mga anak.

Buot ipasabot dinhi na seguraduhon gadjod nan tatay na epektibo an idja mga panultihon para sa mga bata parehas kintahay nan jaon pagmando, kinahanglan gadjod na dili kon bagan magdominar o dili kaha jaon adja manumboy kondili an idja pagmando kinahanglan may mga sulti nan may pagrespeto sa katungod nan bata.

Kita isab bilang mga tatay, kinahanglan ato gadjod hauron an Diyos kay Tatay man nato Sidja.

Makadumdum ako sa tatay nako nan bata pa ako na kon ad-oy idja ipamalihog dako na himoon pagkatapos dili nako mahimo, wayay saba lamang sidja na himoon nidja an idja tagpahimo dako.

Kuman na adlaw, gusto nako i-honor an ako tatay, si anhin Jose Bermudez Grana, kay isa sidja ka mapagmahal, buotan, pasensiyoso sanan caring na ama ugsa sulundon sanan ehemplo sidja na tatay sa amo katilingban sa Habungan.

Lord, taghimo man Nimo ako na tatay nan upat ka mga bata na layaki, hatagi ako, Lord, nan kusog sanan hibayo na ako madisiplina sila segun sa gusto Nimo para sa ila, Amen.

No comments: